Kur meklēt palīdzību

Ja prece vai pakalpojums iegādāts ar distances saziņas līdzekļu starpniecību (internetā, TV veikalā, pasūtīts no kataloga…) vai ārpuss pastāvīgās tirdzniecības vietas un pirkums veikts pie Latvijā reģistrētas juridiskas personas, tad konsultāciju par savām tiesībām vai palīdzību strīdus gadījumā varat saņemt:

PATĒRĒTĀJU TIESĪBU AIZSARDZĪBAS CENTRS
Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010
Tālrunis konsultācijām: +371 65452554
Fakss: +371 67388634
E-pasts: ptac@ptac.gov.lv
Klātienes pieņemšanas laiki:
Pirmdienās, Otrdienās, Ceturtdienās:   13.00 – 16.30
Trešdienās, Piektdienās:      9.00 – 12.30
Mājaslapa: www.ptac.gov.lv

Ja prece vai pakalpojums iegādāts ar distances saziņas līdzekļu starpniecību (internetā, TV veikalā, pasūtīts no kataloga…) un pirkums veikts Eiropas Savienības dalībvalstī, Norvēģijā vai Īslandē, tad konsultāciju par savām tiesībām vai palīdzību strīdus gadījumā varat saņemt:

EIROPAS PATĒRĒTĀJU INFORMĒŠANAS CENTRĀ
Brīvības ielā 55, Rīga, LV- 1010
Tālrunis: +371 67388625
Fakss: +371 67388625
E-pasts: info@ecclatvia.lv
Mājaslapa: www.ecclatvia.lv

Ja prece iegādāta interneta veikalā, kas nav reģistrēts kādā no ES dalībvalstīm, Norvēģijā vai Īslandē, kā viens no risinājumiem ir sūdzības iesniegšana starptautiskā līmenī izveidotajā tiešsaistes strīdu risināšanas tīklā econsumer.gov. Publiski pieejamā interneta vietne ļauj patērētājam ievadīt savu pārrobežu sūdzību, kas, izmantojot Amerikas Savienoto Valstu Federālās Tirdzniecības Komisijas (U.S. Federal Trade Commission) patērētāju sūdzību datu bāzi, tiek nosūtīta tās valsts iestādei, kas darbojas projektā.

Mājaslapa: www.econsumer.gov
Sūdzību forma pieejama šeit: econsumer.ftccomplaintassistant.gov