PAR KAMPAŅU “KĀ NEIEKRIST?”

2014.gada kampaņa „KĀ NEIEKRIST?”

Aptuveni katra ceturtā Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) saņemtā vēstule, kurā patērētājs vēlas saņemt konsultāciju ir saistītas ar problēmām, ar ko patērētājs ir saskāries, iepērkoties distances ceļā (internetā, TV veikalā, izmantojot katalogu…) – gan Latvijā, gan Eiropas Savienībā. Aizvien aktuālākas problēmas patērētājiem ir arī iepērkoties ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas.

Ņemot vērā, patērētāju pretenzijās pausto informāciju un faktu, ka šī gada ietvaros mainījušās normatīvo aktu prasības attiecībā uz distances līgumiem un tirdzniecību ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas, Eiropas Patērētāju informēšanas centrs sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru organizē kampaņu „KĀ NEIEKRIST?” ar mērķi veicināt patērētāju zināšanu līmeņa paaugstināšanos par preču un pakalpojumu iegādei distances ceļā un ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas.

Kampaņas laikā patērētājam un komersantiem būs iespēja pārbaudīt savas zināšanas par iepirkšanos internetā, aizpildot zināšanu testu, vienlaikus piedaloties konkursā par vērtīgām balvām no Eiropas Patērētāju informēšanas centra.

Kontakti medijiem:

Sanita Gertmane
Patērētāju tiesību aizsardzības centra
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja
Tālrunis: +371 67388622
Mob. tālrunis: +371 22006628
E-pasts: sanita.gertmane@ptac.gov.lv